Uusi tutkimus ulos Minnesotan yliopiston School of Public Health osoittaa, että kahvi voi alentaa henkilön riski tyypin 2 diabeteksen
BR! Kahvia juovat voi nyt juoda kahvia huoletta. Tietenkin, kofeiiniton on vielä parempi vaihtoehto, koska tutkimus osoitti, että ohittanutta naista, jotka päivittäin kulutetaan yli kuusi kupillista kahvia oli 33 prosenttia pienempi riski sairastua tyypin 2 diabetekseen kuin naisilla, jotka eivät juo kahvia.
Br ! Terveellisen diet, voit hallita painoa, ja jotka käyttävät ovat välttämättömiä synnyn estäminen diabetes, mutta kahvinjuonti on mahdollista vähentää riskiä sairastua diabetekseen ", sanoo Mark Pereira, FT, johtaa kirjailija ja apulaisprofessori, University of Minnesota School of Public Health. "Se voi olla tarpeen pohtia uudelleen ajatusta, että kahvinjuonti on enemmän haittaa kuin hyötyä."! br! br! Miksi kahvi vähentää riskiä sairastua tyypin 2 diabetekseen? No, ilmenee research että kahvi on kivennäisaineet ja antioksidantit, että tuki hiilihydraattien aineenvaihduntaa ja insuliiniherkkyyttä ja mahdollisesti viivyttää puhkeamista tyypin 2 diabetekseen.! br! BR! mietinnössä luonnehdittiin "ole yllättävää" Rob van Dam, tutkijana Harvard School of Public Health. Hän oli osa tutkimusryhmän Alankomaissa, joka ensimmäisenä ilmoitti suojaava vaikutus kahvia vuonna 2002. Useat muut tutkimukset, joista yksi tehty Harvard School of Public Health,on tuettava näitä alkuperäisiä tuloksia.! br! br! "Löysimme täsmälleen sama suojaava vaikutus kofeiiniton kahvi", van Dam sanoi. "Ihmiset ajattelevat, että jos kahvi aiheuttaa sen, että on kofeiini, mutta kahvi on erittäin monimutkainen seos", hän lisäsi.
BR! Yksi osa kahvin, joka on herättänyt van Damin huomiota chlorogenic happo, joka näyttää voi hidastaa imeytymistä sokerin soluihin. Rotilla tehdyissä tutkimuksissa havaittiin, että molekyylin alentaa verensokeria LeveLS, hän sanoi.! br! BR! On toinenkin syy toivoa, että chlorogenic happo on hyötyä: n mukaan van Dam, se on runsaasti sekä punaviiniä ja suklaata. "Ihmiset ajattelevat, että ravitsemusterapeutit ovat aina suositellaan asioita, joita he eivät pidä, mutta se ei ole totta", hän sanoi.
BR! Tiesitkö, että yli 20 miljoonaa amerikkalaista, joilla on diabetes, ja 6,2 miljoonaa näistä tapauksista on diagnosoimatta?! br! br! On myös huomattava, että tutkimuksessa todettiin that enemmän kahvia saanti liittyi pienempi painoindeksi ja hinnat verenpainelääkitys.! br! BR! Pereira ja van Dam päätti, että se on aivan liian aikaista ottaa esiin jokin osa kahvia kuin hyötyä.! br! BR! Of Voit tietysti silti ohjata painoa ja tehdä päivittäisen harjoituksia, mutta ei ole mukava tietää, että voit itse olla kahvia ilman syyllisyyttä.! br! BR! Joten, kun siirryt kaataa seuraavan kupin kahvia Muista, se voi todella hyväsinä!
Archive for the 'Tea and coffee' Category
Vihreä tee on ollut vuosisatojen ajan virallisen Kiinan tee seremonioita. Se on pitkään ollut uskotaan lievittävän päänsärkyä ja kehon särkyjä, lisää energiaa, ehkäistä sairauksia ja tukea ruuansulatusta.
BR! Vaikka monet testit ovat olleet tuloksettomia, ja toiset ovat vielä kesken, osa terveysväitteistä on vihreän teen kannattajat ovat :! BR! pidempi! BR! Laihtuminen! BR! Paremmat valmiudet selviytyä sydänkohtauksen jälkeen! BR! antioksidantteja torjua vapaiden radikaalien! BR! Cavity fighTing! BR! Ylempi aineenvaihduntaa, lisää poltetut kalorit! BR! syövän ehkäisyyn! BR! alentaa kolesterolia! BR! vieroitus verta! BR! Maksan toiminnan tukeminen! BR! luuntiheyden huolto! BR! Alennettu tulehdus! BR! Alzheimerin ehkäisyyn ja hoitoon ! BR! pienempi riski sairastua diabetekseen ja sydän! br! br! Vihreä tee sisältää ryhmän polyfenoleja eli catechins. Eniten tutkittu ja tehokas yhdiste epigallocatechin LLAATTI, paremmin tunnettu nimellä EGCG. Kasvaajulkaissut useita tieteellisiä tutkimuksia ehdottaa, että se ei suojaa syöpää ja sydänsairauksia ja tuki painonhallinnassa. Sitä käytetään rasvaa tappio tukea käytetään joissakin ravintolisiä. ! br! br! sivuvaikutukset vihreää teetä on vähän ja lieviä. Ne ovat lähinnä kofeiinipitoisuus, jossa buddhalaisia munkkeja ja 8. vuosisadan löysi auttanut pitämään heidät hereillä aikana pitkän meditaation istunnoissa. Oikeastaan, vihreä tee on juuri tarpeeksi kofeiinia antaa sinulle hissi, mutta ei riitä to aiheuttaa hermoston hermona. Se kestää neljä kupit sama määrä kofeiinia vain yhden kupin kahvia. On 8-20 mg. Kofeiinin vihreää teetä, verrattuna 40-60 mg. mustaa teetä ja 90 150 mg. ja kahvi. Tunnetuin vaikutukset kofeiinia sisältävät lisääntynyt henkistä toimintaa, parantaa käsittelyn nopeutta, lisää energiaa, sydämen sykkeen nopeutuminen, parantaa valppautta, nopeammat vasteajat ja valoisampi tunnelma. Liian paljon kofeiinia, ennakoitua hitaamman kasvun suuntaan, voi aiheuttaa insomnia, päänsärkyä, ärtyisyyttä ja lihasjännitystä. ! br! BR! Koska kofeiinipitoisuus, on olemassa joitakin mahdollisia lääkkeiden yhteisvaikutuksia. Jos käytät lääkkeitä, joiden ainesosia kodeiini, efedriini, psedoephrine, teofylliini, atropiini, aminofylliini tai varfariinia sinun tulee neuvotella lääkärin kanssa ja apteekista neuvoa ennen vihreää teetä tuotteita.
BR! Vihreä tee on saatavilla teepussit, irtonaisia lehtia, ja prebrewed pulloihin. Sitä on saatavana CAFfeinated ja kofeiiniton lajikkeita. On myös tuote nimeltä Matcha, joka on valmistettu jauhettua teelehdet ovat yksinkertaisesti sekoitetaan kuumaan veteen. Jos et ole fani maku, se voi myös löytyä tee sekoitus virvoitusjuomien ja hedelmämehua juomat, tabletteja, uutteita, ravitsemus baareja ja likööri.
BR! Vihreä tee sisältää nolla kaloria. Vain korvaamalla sitä enemmän kaloreita juomista, erityisesti sooda auttaa sinua vähentää yleistä energian saannista ja auttaa fankerias täysi ja energinen. Vaikka kukaan ei tiedä tarkalleen, kuinka paljon vaikuttavaa ainetta, EGCG, on välttämätöntä, useimmat tutkijat ovat yksimielisiä siitä, että ne hyötyvät vain kolme-neljä kupillista päivässä ovat kaikki, jotka ovat tarpeen.
Vihreä tee on saanut suurta huomiota viime pari vuotta, koska monet terveyshyödyt tutkijat ovat siihen liittyvät. Useat tutkimukset osoittavat, että se todellakin on myönteinen vaikutus ihmisten terveyteen, mukaan lukien se, että se voi auttaa ihmisiä laihtumaan. Lisääntyvä rasvan hapettumista ja lisää thermogenesis on kaksi tapaa, jolla tätä tee edistää painonpudotusta. Täällä tutkii jokaisen prosessiin ja miten nämä tekijät tuki laihdutus. ! br! br! Osa rasva on tärkeää, koska kehomme vaativat rasvaa ravitsemuksen kuin aids liikenteen vitamiinien ja kivennäisaineiden kautta verta. Se ei ole järkyttävä uutinen, että liian paljon rasvaa meidän ruokavalio voi aiheuttaa monia terveysongelmia, kuten sydäninfarkti, korkea kolesteroli, aivohalvauksen ja muiden sydän liittyviä ehtoja. Lisätä rasvan hapettumista johtaa laihtuminen, ja säännöllinen vihreää teetä kulutus on lisääntyvää hapettumista prosessia. On myös vakaasti, että juominen tee auttaa optimize rasvan käyttöä elimistössä ja lisää urheilullinen ja energiaa. Yhdistetty voimakas harjoitus (joka myös tuo mieleen korkea rasvan hapettumista), teetä voidaan pitää turvallisempi vaihtoehto kaikille laihdutusvalmisteita tulvia markkinoille näinä aikoina.
BR! Vihreä tee auttaa hillitsemään ruokahalua cravings vähentämällä teräviä piikkejä ruumiimme tuntuu käytön jälkeen hiilihydraatteja. Se hidastaa toimintaa amylaasi (ruoansulatus-entsyymi vastaa hiilihydraatti BReakdown ja mädätys), joka aiheuttaa hiilihydraatteja voidaan vapauttaa verenkiertoon hitaammin. Tämä pitää ruumiin tunne jyrkkää nousua verensokeri, joka myöhemmin johtaa "carb crash." Tämä ilmiö liittyy usein eväs käyttäytymistä aterioiden välillä (joka ei ole koskaan hyvä, kun olemme dieetti), ja voidaan hidastaa ja / tai lopettaa ansiosta teen: n asetus verensokeriarvoja.
BR! Myötä yhä rasvan hapettumista ja säädellään veren glukoosipitoisuus,lisäämällä thermogenesis on toinen vaikutus yhdistää vihreää teetä painonpudotukseen. Ihmisen keho tuottaa lämpöä keinona polttoainetta, tätä kutsutaan thermogenesis. Kofeiinia ja muita yhdisteitä tee luo korkeampi thermogenesis jolloin elimistö polttaa kaloreita nopeammin lisäämällä aineenvaihduntaa. Toisin kuin muut metabolisia parantajat (esimerkiksi laihdutusvalmisteita tai muita synteettisiä huumeita) tee luo vähitellen lisää, ja ei ole haitallista sydän-ja hermoston. Tämä tekeejuominen on turvallinen ja tehokas muodossa laihtuminen.